week 2 usa 2014

22 juni 2014 - Dubuque, Iowa, Verenigde Staten

maandag 16 juni

vannacht erg slecht geslapen. spugen diarree, koorts dus besloten om naar het ziekenhuis te gaan. het is 5.00 s morgens en eerst paspoort en cz pas pakken.

het blijkt dat ik uitgedroogd ben en ik krijg een infuus. Blij dat ik bij een oud Corps Director in huis zit zodat ik niets hoef te regelen. ik heb begrepen dat hij contact had met mijn vader in Duitsland. in de loop van de middag ben ik weer naar huis gegaan.

dinsdag 17 juni

vandaag weer een oefendag van 9.00 -17.00 ik ben best wel opgeknapt na het infuus en ga vandaag gewoon oefenen. het gaat best wel lekker maar om 14.30 ga ik door mijn rechterenkel. weer een oefendag niet afgemaakt. het gaat lekker zo. s avonds heb ik mijn oom en mijn vader nog gesproken.

woensdag 18 juni

goed geslapen en gelukkig weinig last van mijn enkel. mijn vader stuurt nog foto's uit Duitsland hoe ik mijn enkel in kan tapen. Kolby is ook ervaren in tapen en die pakt mijn enkel in en ik heb eigenlijk weinig last van mijn enkel. eindelijk een oefendag afgemaakt. Ik heb nog wel een bloedneus gehad.

donderdag 19 juni

yes vandaag de eerste show en eerst nog oefenen tenminste dat was de bedoeling thunder storms en regen regen. alles is vandaag afgelasr geen oefenen en geen show.

vrijdag 20 juni

het weer is veel beter en lekker warm. Vandaag eerste show lopen in Rockford en we gaan onze 1e tour maken. ik loop alleen het 3e en 4e nummer mee want door alle uitvallen heb ik nog niet de hele show gelopen. na het stretchen warm spelen en omkleden voor de show. vlak voordat ik het veld op ga krijg ik een bloed neus en kan ik niet meelopen. ik heb nog wel 3 nederlanders even gesproken. na het einde de bus in voor een lange bus reis.

zaterdag 21 juni

om 6.00 komen we aan op de plek waar we nog 2½ uur kunnen slapen. het ontbijt bestaat uit pannenkoeken ei en worst en daarna gaan we weer repeteren.het veld is zeikesnat maar wel lekker koel aan de voeten na een kleine busreis komen we aan in kalamazoo MI voor de volgende show. en eindelijk kan ik mee lopen yes. na deze show gaan krijgen we nacho's en door de regen gaan de andere shows niet meer door en gaan we weer naar huis en om 21.00 rijden we weg .

zondag 22 juni

om 7.00 komen we thuis aan en ga ik nog even slapen. vandaag moeten we niks meer doen dus skypen met nederland, stroopwafels eten en verhalen schrijven       oh ja mijn bus buddy is Eric Blum mijn bass maatje van vorig jaar

einde week 2