Week 7 USA 2014. Forrest city

3 augustus 2014 - Michigan City, Indiana, Verenigde Staten

Gisteravond hebben de. Kinderen hun triangle gekregen de kinder stonden in een cirkel en daar werden de eerste triangles uitgereikt. Mooie woorden en veel emotie. Daarna gingen ze naar hun sectie en daar kregen ze hun triangle. Om 11,00 moest het stil zijn maar ze gingen pas om 01.00 slapen.

dit was een memorabele avond.

1 augustus

na het ontbijt begonnen de kinderen met veel energie aan nieuwe dag. De hele dag weer oefenen eten oefenen eten de bus inladen en dan op naar de show site. Vandaag spelen we in forrest city. CC draait een hele goede show. Je voelt dat er meer energie  uitkomt.  Een extra triangle rond je nek geeft ze een extra boost. Ze scoren bijna 2 punten meer dan 2 dagen geleden 64.275 en staan nu zeker in de top 12. Na afloop een heerlijke banana cake  als snack en dan 4.uur Terug rijden naar Dubuque.

2 augustus

om 12.00 moeten ze gewoon weer op het veld staan voor de volgende repetitie. Ik krijg steeds meer respect voor de kinderen en staff. Het is vandaag erg warm en benauwd maar de kinderen gaan gewoon door. Na afloop trakteren wij de kids en staff op waterijsjes en die zijn zo op. Vandaag liep het zweet over mijn rug en was het erg warm en ik stond stil in de schaduw.

na de repetitie zijn we met 5 personen naar de Chinees gegaan om te eten. Dit was erg lekker en erg veel. Daarna naar de wallmarkt voor drinken en snoep voor de komende dagen. Het gaan lange dagen worden en korte nachten.

ze moeten later in de week om 4.30 ontbijten dat betekent om 2.30 ontbijt klaar maken

tot later