week 5/6 usa 2014

20 juli 2014 - Dubuque, Iowa, Verenigde Staten

het weer erg druk geweest dus hier komen de verhalen van de afgelopen 2 weken

maandag 7 juli

vandaag een vrije dag maar we gaan vandaag voenkballen. Dit is een combinatie tussen voetbal en honkbal. we schieten de bal het veld in en erder gelden de regeles van het honkbal. vandaag spelen we de staff tegen CC kids. ondanks de 65 kinderen in het veld heeft de staff toch gewonnen. ze speelden wel vals door kinderen op te tillen zodat we uitgetikt werd.Het was erg gezellig

dinsdag 8 juli

Vandaag is het groot feest want Dubuque loopt uit voor onze home show. Aan het eind van de dag kregen het show boek te zien en tot mijn grote verbazing stond daar een foto van de 2 nederlanders die bij de Colts familie spelen. Gedeeltelijk in het fries omdat erwin uit friesland kwam. Een leuke verassing. onze show was niet top en toch 3 punten gestegen.

woensdag 9 juli

Vandaag zijn mijn ouders 21 jaar getrouwd en ik ze via facebook gefeliciteerd. vandaag de hele dag repetitie gehad van 9.30 - 17.00 daarna naar de Wallmarkt om eten te halen voor morgen want morgen hebben we een show in Salem.

donderdag 10 juli

we hebben vandaag tot 12.00 gerepeteerd en daarna met de bus naar salem gegaan ong. 4 uur rijden. vandaag Gerjo gezien met phantom regiment. we waren om 2 terug vannacht. weer gestegen met de punten.

vrijdag 11 juli

vrije dag maar we gaan gewoon reperteren met de 4 tenors omdat er stukken veranderd zijn en om alles cleaner te maken. gewoon lekker chillen en oefenen.

zaterdag 12 juli

vandaag gaan we weer oefenen van 9.30 -17.00 daarna weer naar Wallmarkt voor gatorate en pringless. morgen show in Muscatine. de temperaturen vallen erg mee dit jaar het is nog niet zo warm.

zondag 13 juli

vandaag eerst weer oefenen tot de middag en daarna vertrekken we naar  Muscatine. ong 2 1/4 rijden. dit was onze beste show tot nu toe maar de jury gaf ons 5.600 punten minder ???????????????????????   We waren om 01.00 weer terug in Dubuque.

dit was week 5

oh ja ik heb bijna dagelijks bloedneuzen. erg vervelend

week 6

maandag 14 juli

vrije dag en vandaag zijn we 13  personen wezen zwemmen en s avonds gaan wokken. dit is heel anders dan in nederland. Ze hebben hier veel noedels en alleen maar de bakplaat. helaas zijn mijn fotots allemaal mislukt omdat mijn lens vuil was en daarom alles heel wazig was.

dinsdag 15 16 en 17juli

deze 3 dagen hebben we oefendagen dus alles herhalen en herhalen en nieuwe dingen instuderen die ik nog niet mag verklappen.

vrijdag 18 juli

vandaag naar het ziekenhuis voor de 2e keer. Ik blijf maar bloedneuzen hebben endat gaan we nu nakijken. mijn bloeddruk is laag 110 over 60 maar die is altijd wel laag en kosten om dit na telaten kijken en wat zalf $ 124,-. Ik moet dit 3x per dag in mijn neus smeren.

zaterdag 19

vandaag een clinic en show in Cuba city. vandaag gaan we met de plaatselijke jeugd en familie een clinic organiseren en s avonds draaien we onze show.

zondag 20 juli

vandaag mijn reislog bijwerken zodat jullie weer kunnen genieten van mijn verhalen. Volgende week komen mijn ouders met ladingen snoep.

dit was week 6

1. Jc:
    27 juli 2014
    hey Bjorn, Zo te zien gaan jullie met stappen vooruit ,ga zo door .
    Leuk om je verslag te lezen en de foto's te zien.
    Hoop dat je bloed neuzen er snel een beetje mee stoppen,

geniet er van daar.

groet john