week 1 USA 2014

13 juni 2014 - Dubuque, Iowa, Verenigde Staten

vrijdag de 13e

hoe kun je het verzinnen om op vrijdag de 13e te gaan reizen

vanmorgen vroeg vertrokken omdat we Gerjo nog even willen zien. daarna hebben we de koffer ingecheckt en zijn we op het panorama platform naar de vliegtuigen gaan kijken. Nadat we wat gedronken hadden zijn we richting de douane gegaan en is mijn avontuur toch echt begonnen. afscheid genomen en daarna door de douane. deze keer wel gezwaaid.

ik ben toen naar mijn vliegtuig gegaan om te gaan boarden. Helaas werd er op een gegeven moment medegedeeld dat er problemen waren met het toestel. Dat was balen want als ik op tijd was zou ik samen met Gerjo de bus naar Rockford pakken.

2½ uur vertraging "balen" ik had ondertussen contact gehad met mijn vader en ben toen een puzzelboekje gaan halen. ik kon de uitzwaaiers nog steeds zien staan op het panorama terras.

Om 14.00 mochten we eindelijk het vliegtuig in en we zouden om 15.10 eindelijk vliegen i.p.v. 12.40

Yes we gaan achteruit en nu op toestemming wachten en wachten en wachten en na nog een poosje wachten stegen we om 15.50 eindelijk op. Ik heb tijdens de vlucht veel geslapen. Snel de koffers gepakt en redelijk snel door de douane en op zoek naar mijn bus. Ik had de bussen snel gevonden maar geen enkele chauffeur ging naar Rockford en mijn telefoon doet het ook niet. gelukkig is er een Mac Donalds en heb ik 20 minuten free WiFi om met Olaf te overleggen. Na 1½ uur eindelijk mijn bus gevonden en onderweg naar Rockford.

Oké ik ben in rockford en de buschauffeur heeft mijn spullen eruit gezet blijkt dat ik op de verkeerde plek sta. Gelukkig komt Kolby er al snel achter en pikt hij mij op en nu nog 1½ uur met de auto naar Dubuque naar mijn gast gezin.

na 27 uur ben ik er.

14 juni 1e oefendag

ondanks de lange vlucht slecht geslapen en voel me niet 100%     vandaag zie ik mijn Colt Cadets familie. na een jaar weer een leuk weerzien. gelijk mijn instrument passen en we beginnen om de ballad in te studeren. Ik ben erg moe en voel me niet lekker en stop na de ballad. Hoofdpijn spugen. de rest van de oefendag zit ik aan de kant en sluit ik ook even de ogen. voor het eten nog even contact met mijn ouders en na het eten na bed.

15 juni darlington parade

helaas geen parade voor mij want spugen, diarree, hoofdpijn en tot 13.00 geslapen oftewel BALEN . Vandaag blijf ik thuis om uit te zieken, even geskyped met Nederland en op tijd naar bed

einde week 1 usa

1. Igor nahon:
    15 juni 2014
    een hectisch begin en nu snel beter worden
  2. Angelique:
    16 juni 2014
    hopen dat je snel op knap en snel weer mee kan gaan doen