week 3 USA 2014

29 juni 2014 - Dubuque, Iowa, Verenigde Staten

maandag 23 juni

vandaag een vrije dag. ik ben met eric blum mee gegaan hij had een afspraak bij zijn tandarts. ik heb in de auto dvd zitten kijken en we zijn nog ijs wezen halen.

dinsdag 24 juni

vandaag oefenen van 9.30 - 17.00 eigenlijk valt er niet veel over te vertellen. We oefenen , we drinken veel water ivm de warmte en gaan weer oefenen. Oh ja mijn moeder is jarig. We hebben nog ff gechat. Ik ben wel redelijk verbrand

woensdag 25 juni & donderdag 26 juni

ook deze dag weer oefenen van 9.30 - 17.00. Ik kan ondertussen de hele show lopen en heb geen last meer van mijn enkel en mijn maag gaat ook goed. Na de repetitie ga ik mee met eric en blijf daar enkele dagen slapen.

vrijdag 27 juni

vandaag weer vrij en vandaag gaan we naar een waterpark met bijna 100 glijbanen. wat een geweldige dag. Leuk met kinderen van Colt Alumni.

zaterdag 28 juni

vandaag gaan we naar Middleton. we hebben daar onze 3e contest en mijn eerste die ik helemaal zonder problemen ga lopen. de show loopt lekker en we hebben 7 punten meer gescoord dan een week geleden. Om 23.00 gaan we weer terug naar Dubuque is vandaag gelukkig maar 2 uur rijden.

zondag 29 juni

vandaag contact gehad met nederland. Gehoord dat friso een geweldige show gedraaid heeft en juliana 3e geworden is. ik ben weer bij eric op de boerderij en we gaan weer zwemmen. ik ben enorm aan het vervellen en smeer me om de 5 minuten in. Van de week gaan we weer on tour en komt de 4th of Juli er aan.

ik heb het nog steeds naar mijn zin hier

einde week 3